.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصیه های یک نماینده مجلس به موسوی

حسن غفوري‌فرد عضو جامعه اسلامي مهندسين، با بيان اينكه هر كس براي تشكيل حزب و جبهه سياسي بر اساس قانون آزاد است، ادامه داد:‌ در حال حاضر بيش از 200 حزب در كشورداريم اما مشكل مملكت با تشكيل حزب حل نمي‌شود.

وي در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با اشاره به فعاليت تشكل‌هاي سياسي مختلف خاطر نشان كرد: مشكل اساسي ما اين است كه اهداف انقلاب و خواست مردم بايد مورد عنايت قرار بگيرد و پيش برود اين مسائل هم با تشكيل احزاب جديد حل نمي‌شود.

عضو هيات رئيسه مجلس با اشاره به تشكيل جبهه مشاركت ايران اسلامي در سال‌هاي گذشته اضافه كرد: اين جبهه با سرمايه‌گذاري سياسي و اقتصادي گسترده‌اي تشكيل شد اما در امروز در چه جايگاهي قرار دارد؟

غفوري‌فرد در پاسخ به اينكه چه توصيه‌اي به ميرحسين موسوي براي ادامه فعاليت‌هايش در چارچوب قانون اساسي داريد؟، گفت: من توصيه‌اي براي ايشان ندارم. آقاي موسوي از آنچنان تجربه و سابقه‌اي برخوردارند كه نيازي به توصيه‌ من و امثال من ندارند.

وي در عين حال ابراز اميدواري كرد كه همه افراد در چارچوب نظام جمهوري اسلامي، رفتاري قانون‌مدار و قانون‌پذير داشته باشند و الزامات نظام همچون ولايت‌فقيه و حركت در مسير قانون را بپذيرند.

نماينده تهران ادامه داد: خروج از قانون براي هيچ كس‌ آينده‌ روشني ندارد و مخالفت با قانون، براي آينده مملكت مفيد نيست. بر اين اساس اگر كسي قصد تشكيل حزب هم دارد بايد در چارچوب قانون اساسي حركت كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 مرداد 1388
موسوی اگرتجربه داشت که گندنمی زد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.